Moduł zawansowanego rozpoznawania twarzy
Moduł będzie pozwalał na rozpoznawanie osoby na podstawie twarzy i jej szczegółów znajdujących w określonym polu widzenia kamery. Podstawowe funkcjonalności:
- Detekcja twarzy,
- Rozpoznawanie i weryfikacja osób – porównanie rozpoznanej osoby z obecnością na białej i czarnej liście osób z informacja zwrotną,
- Rozpoznanie twarzy pod kątem do +-60° w dowolnej osi. Wielkość twarzy od 60 pikseli szerokości w rozdzielczości analityki,
- Dane osób w bazie danych zapisywane są jako model matematyczny z położeniem punktów biometrycznych (do 10 tysięcy punktów) oszczędzając przestrzeń dyskową oraz gwarantujących bezpieczeństwo przechowywanych danych. Na życzenie można przechowywać również zdjęcia osób w bazie,
- Rejestrowanie wszystkich obrazów twarzy z datą i indeksem czasowym w postaci zdarzeń lub zdjęcia,
- Rozpoznanie twarzy z ogromnych baz danych twarzy,
- Porównanie stopnia pokrywania się (podobieństwa) w % dwóch twarzy,
- Proste i szybkie przeszukiwanie historii,
- Szerokie ramy wyszukiwania i raportowania,
- Grupowanie osób,
- Określaniem harmonogramów uprawnień do wejścia, dostępem czasowym oraz obsługą gości,
- Rozpoznawanie odbywa się w czasie rzeczywistym.
Zarządzanie parkingami
- Zintegrowane rozwiązanie obsługujące różnorodne procesy zarządzania parkingami:
- Zarządzanie miejscami postojowymi na bazie statycznych i mobilnych kamer
- e-parking/ rozpoznawanie tablic w ruchu
- Tradycyjne parkingi z rozpoznawaniem tablic i automatyką szlabanu
Funkcjonalność
- Rozpoznawanie tablic rejestracyjnych z kamer stacjonarnych, urządzeń mobilnych lub kamer montowanych na dachu pojazdów kontroli strefy płatnego parkowania, obsługa kilkudziesięciu krajów
- Integracja z modułami biletowymi / parkometrami
- Automatyczne otwieranie szlabanu / bramy dla pojazdów z dozwolonym wjazdem/wyjazdem
- Klasyfikacja pojazdów
- Wyznaczanie kierunku ruchu
- Rozpoznawanie marki i modelu pojazdu
- Rozpoznawanie koloru pojazdu
- Możliwość weryfikacji tablicy rejestracyjnej z naklejką na szybie
- Praca w różnych warunkach pogodowych
Rozwiązania analityczne dla podmiotów handlowych
Rozwiązania ecVision dla handlu detalicznego to kompletny pakiet produktów analitycznych opartych na sztucznej inteligencji. Zaprojektowane rozwiązanie wykorzystuje kamery CCTV w połączeniu z oprogramowaniem analitycznym do gromadzenia danych o działalności sklepu, trendach dotyczących klientów oraz zapewnia unikalną strukturę zapobiegania utracie przychodów.
Zapobieganie stratom i bezpieczeństwo
Moduł będzie pozwalał na rozpoznawanie osoby na podstawie twarzy i jej szczegółów znajdujących w określonym polu widzenia kamery. Podstawowe funkcjonalności:
- Rozpoznawanie klientów z czarnej listy (na podstawie rozpoznawania twarzy przez ecV)
- Monitorowanie określonych obszarów i stref
- Wykrywanie podejrzanego zachowania - szukanie kamer, włóczenie się, zbieranie się w grupach, bieg, itd.
- Wyzwalanie alarmów po zdefiniowanym zdarzeniu
- Rozpoznawanie i wykrywanie produktów - produkt pobrany przez klienta jest rozpoznawany przez oprogramowanie, które jest równolegle zintegrowane z kasami fiskalnymi - ostrzeganie w przypadku zarejestrowania mniejszej ilości produktów niż pobrano
- Monitorowanie komunikacji/poruszania się personelu
- Wykrywanie oszustw w strefie kas (związane z osobami trzecimi i personelem)
- Sterowanie wejściami/ wyjściami oraz śluzami
- Wykrywanie upadku
- Rozpoznawanie pozostawionych obiektów
- Analiza wsteczna zapisu z kamer
- Wirtualizacja całego obiektu
Analiza klientów i wsparcie operacyjnie /p>
- Zliczanie klientów - zliczanie klientów i zaawansowane profilowanie (zliczanie w strefach,
- Stopa retencji - raportowanie, jak często klienci wracają do określonej lokalizacji/ sieci detalicznej (na podstawie rozpoznawania twarzy)
- Traffic/Heat Map – analiza, w jaki sposób konsumenci poruszają się po lokalizacjach. Oprogramowanie śledzi, gdzie ludzie spędzają czas i z jakimi produktami lub usługami mają kontakt. Identyfikacja zimnych/gorących miejsc i ogrodzeń́ mentalnych
- Śledzenie klientów - wykrywanie przepływu klientów i definiowanie tras nawet dla pojedynczego klienta
- Analizy kolejkowe - zliczanie klientów i analiza kolejki; definiowanie alertów dla pracowników
- Rozpoznawanie płci i wieku
- Rozpoznawanie emocji
- Rozpoznawanie tablic rejestracyjnych - wykrywanie pochodzenia gości
- Analiza wsteczna zapisu z kamer