Masz pytania? +48 (22) 299-50-34  |  biuro@ais-holding.pl

TECHNOLOGIE

EMPOWERD BY INNOVATION

Nasze rozwiązania zapewniają unikalną analizę video opartą o deep learning oraz sieci neuronowe.

   

Moduł zawansowanego rozpoznawania twarzy

Moduł będzie pozwalał na rozpoznawanie osoby na podstawie twarzy i jej szczegółów znajdujących w określonym polu widzenia kamery. Podstawowe funkcjonalności:

  • Detekcja twarzy,
  • Rozpoznawanie i weryfikacja osób – porównanie rozpoznanej osoby z obecnością na białej i czarnej liście osób z informacja zwrotną,
  • Rozpoznanie twarzy pod kątem do +-60° w dowolnej osi. Wielkość twarzy od 60 pikseli szerokości w rozdzielczości analityki,
  • Dane osób w bazie danych zapisywane są jako model matematyczny z położeniem punktów biometrycznych (do 10 tysięcy punktów) oszczędzając przestrzeń dyskową oraz gwarantujących bezpieczeństwo przechowywanych danych. Na życzenie można przechowywać również zdjęcia osób w bazie,
  • Rejestrowanie wszystkich obrazów twarzy z datą i indeksem czasowym w postaci zdarzeń lub zdjęcia,
  • Rozpoznanie twarzy z ogromnych baz danych twarzy,
  • Porównanie stopnia pokrywania się (podobieństwa) w % dwóch twarzy,
  • Proste i szybkie przeszukiwanie historii,
  • Szerokie ramy wyszukiwania i raportowania,
  • Grupowanie osób,
  • Określaniem harmonogramów uprawnień do wejścia, dostępem czasowym oraz obsługą gości,
  • Rozpoznawanie odbywa się w czasie rzeczywistym.

Zarządzanie parkingami

  • Zintegrowane rozwiązanie obsługujące różnorodne procesy zarządzania parkingami:
  • Zarządzanie miejscami postojowymi na bazie statycznych i mobilnych kamer
  • e-parking/ rozpoznawanie tablic w ruchu
  • Tradycyjne parkingi z rozpoznawaniem tablic i automatyką szlabanu

Funkcjonalność

  • Rozpoznawanie tablic rejestracyjnych z kamer stacjonarnych, urządzeń mobilnych lub kamer montowanych na dachu pojazdów kontroli strefy płatnego parkowania, obsługa kilkudziesięciu krajów
  • Integracja z modułami biletowymi / parkometrami
  • Automatyczne otwieranie szlabanu / bramy dla pojazdów z dozwolonym wjazdem/wyjazdem
  • Klasyfikacja pojazdów
  • Wyznaczanie kierunku ruchu
  • Rozpoznawanie marki i modelu pojazdu
  • Rozpoznawanie koloru pojazdu
  • Możliwość weryfikacji tablicy rejestracyjnej z naklejką na szybie
  • Praca w różnych warunkach pogodowych

Rozwiązania analityczne dla podmiotów handlowych

Rozwiązania ecVision dla handlu detalicznego to kompletny pakiet produktów analitycznych opartych na sztucznej inteligencji. Zaprojektowane rozwiązanie wykorzystuje kamery CCTV w połączeniu z oprogramowaniem analitycznym do gromadzenia danych o działalności sklepu, trendach dotyczących klientów oraz zapewnia unikalną strukturę zapobiegania utracie przychodów.

Zapobieganie stratom i bezpieczeństwo

Moduł będzie pozwalał na rozpoznawanie osoby na podstawie twarzy i jej szczegółów znajdujących w określonym polu widzenia kamery. Podstawowe funkcjonalności:

  • Rozpoznawanie klientów z czarnej listy (na podstawie rozpoznawania twarzy przez ecV)
  • Monitorowanie określonych obszarów i stref
  • Wykrywanie podejrzanego zachowania - szukanie kamer, włóczenie się, zbieranie się w grupach, bieg, itd.
  • Wyzwalanie alarmów po zdefiniowanym zdarzeniu
  • Rozpoznawanie i wykrywanie produktów - produkt pobrany przez klienta jest rozpoznawany przez oprogramowanie, które jest równolegle zintegrowane z kasami fiskalnymi - ostrzeganie w przypadku zarejestrowania mniejszej ilości produktów niż pobrano
  • Monitorowanie komunikacji/poruszania się personelu
  • Wykrywanie oszustw w strefie kas (związane z osobami trzecimi i personelem)
  • Sterowanie wejściami/ wyjściami oraz śluzami
  • Wykrywanie upadku
  • Rozpoznawanie pozostawionych obiektów
  • Analiza wsteczna zapisu z kamer
  • Wirtualizacja całego obiektu

Analiza klientów i wsparcie operacyjnie /p>

  • Zliczanie klientów - zliczanie klientów i zaawansowane profilowanie (zliczanie w strefach,
  • Stopa retencji - raportowanie, jak często klienci wracają do określonej lokalizacji/ sieci detalicznej (na podstawie rozpoznawania twarzy)
  • Traffic/Heat Map – analiza, w jaki sposób konsumenci poruszają się po lokalizacjach. Oprogramowanie śledzi, gdzie ludzie spędzają czas i z jakimi produktami lub usługami mają kontakt. Identyfikacja zimnych/gorących miejsc i ogrodzeń́ mentalnych
  • Śledzenie klientów - wykrywanie przepływu klientów i definiowanie tras nawet dla pojedynczego klienta
  • Analizy kolejkowe - zliczanie klientów i analiza kolejki; definiowanie alertów dla pracowników
  • Rozpoznawanie płci i wieku
  • Rozpoznawanie emocji
  • Rozpoznawanie tablic rejestracyjnych - wykrywanie pochodzenia gości
  • Analiza wsteczna zapisu z kamer